Jag har bara respekt och beröm för detta företag.
Jag vill framföra ett varmt tack till hela gänget. Redan från första kontakten kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit rak och varsam genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Byggföretag Vänersborg.
Det syns att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj behandlas med precision och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och självständiga. De satt inte av tiden utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och resultat. De stod för sina ord och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Kvaliteten håller samma nivå varje gång.
Jag uppskattar extra mycket i synnerhet hur de förenar yrkesskicklighet med omtanke. Kontakten har alltid varit enkla, klara och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Vänersborg Byggföretag.