Om det här företaget har jag inget dåligt att säga, bara positiva saker.
Jag vill passa på att ge ett uppriktigt tack till hela gänget. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit rak och tillmötesgående genom hela processen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Byggföretag Uddevalla.
Det märks att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med precision och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och självständiga. De satt inte av tiden utan grep tag i frågorna, kom med kloka förslag och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De levererade enligt plan och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Konsekvent hög kvalitet i allt vi gör.
Jag värdesätter extra hur de balanserar yrkesskicklighet med omtanke. All kontakt har alltid varit lätta, tydliga och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och eftersmaken är väldigt god.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Uddevalla Byggföretag.