Jag har bara positiva intryck av det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort och varmt tack till hela gänget. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och respektfull från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städning Norrmalm.
Det känns att teamet verkar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med noggrannhet och integritet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg under hela arbetet, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Vid varje leverans samma höga kvalitet.
Jag uppskattar framför allt hur de förenar yrkesskicklighet med värme. Kontakten har alltid varit enkla, klara och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Norrmalm Städning.