Om den här verksamheten har jag inget dåligt att säga, enbart positiva saker.
Jag vill rikta ett innerligt tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig uppmärksammad och hörd, omtänksamt bemött. All kommunikation har varit föredömlig och respektfull genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städhjälp Danderyd.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med varsamhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och pålitliga. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn i varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vi håller samma fina kvalitet varje gång.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de förenar yrkesskicklighet med mänsklighet. Kontakten har alltid varit lätta, klara och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och intrycket består.
Sammanfattningsvis: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Danderyd Städhjälp.