Jag talar bara gott om firman.
Jag vill framföra ett uppriktigt tack till företaget. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och varsam under uppdraget, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Städhjälp Östermalm.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj har hanterats med precision och ansvar. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både människor och utfall. De stod för sina ord och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Jämn hög kvalitet, varenda gång.
Jag uppskattar extra mycket extra hur de matchar yrkesskicklighet med mänsklighet. Samtalen har alltid varit smidiga, klara och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och intrycket består.
I korthet: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Östermalm Städhjälp.