Jag har inget annat än beröm för den här verksamheten.
Jag vill passa på att ge mitt största tack till detta företag. Redan från första kontakten kände jag mig bemött och hörd, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit proffsig och varsam genom hela resan, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsskötsel Marieberg.
Det syns att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj behandlas med varsamhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara proaktiva och ansvarstagande. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både människor och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Kvaliteten är lika hög varje gång.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de kopplar ihop professionalism med mänsklighet. Dialogen har alltid varit lätta, klara och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och eftersmaken är väldigt god.
Sammanfattningsvis: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Marieberg Trädgårdsskötsel.