Jag har bara respekt och beröm för firman.
Jag vill sända ett stort och varmt tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig bemött och respekterad, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit proffsig och tillmötesgående under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsskötsel Örebro.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara proaktiva och pålitliga. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma fina resultat varje gång.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de matchar yrkesskicklighet med mänsklighet. Samtalen har alltid varit lätta, raka och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet landade över förväntan, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Örebro Trädgårdsskötsel.