Jag har enbart gott att berätta om det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig sedd och hörd, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målerifirma Laxå.
Det framgår tydligt att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig trygg genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma professionella kvalitet.
Jag sätter stort värde på extra hur de väver samman professionalism med mänsklighet. All kontakt har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Med ett ord: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Laxå Målerifirma.