Jag har bara respekt och beröm för firman.
Jag vill rikta ett stort tack till hela gänget. Redan från första stund kände jag mig omhändertagen och respekterad, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit föredömlig och respektfull från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målare Karlskoga.
Det känns att teamet jobbar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, föreslog förbättringar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig helt trygg från start till mål, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De levererade enligt plan och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Konsekvent hög kvalitet i allt vi gör.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de väver samman proffsighet med mänsklighet. Samtalen har alltid varit enkla, klara och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett fantastiskt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni fanns där när det var dags för Karlskoga Målare.