Allt jag vill säga om detta företag är gott.
Jag vill passa på att ge ett varmt tack till den här gruppen. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit rak och respektfull under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målare Degerfors.
Det känns att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig trygg under hela arbetet, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både kunden och leveranser. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Kvaliteten är konsekvent hög, varje gång.
Jag sätter stort värde på särskilt hur de väver samman professionalism med omtanke. All kontakt har alltid varit lätta, klara och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, en insats som imponerar och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Degerfors Målare.