Detta företag lämnar bara goda intryck hos mig.
Jag vill rikta ett stort och varmt tack till den här gruppen. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kontakten har varit föredömlig och respektfull under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Flyttstäd Degerfors.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med varsamhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både människor och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Vårt arbete håller samma höga kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på extra hur de förenar professionalism med omtanke. Samtalen har alltid varit enkla, klara och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den positiva känslan sitter kvar.
Med ett ord: ett fantastiskt bemötande, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Degerfors Flyttstäd.