Sammanfattningsvis har jag bara bra saker att säga om bolaget.
Jag vill rikta ett varmt tack till detta företag. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit klar och respektfull under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsskötsel Huddinge.
Det känns att teamet verkar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med varsamhet och ansvar. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och självständiga. De satt inte av tiden utan grep tag i frågorna, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig trygg i varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Samma gedigna kvalitet varje gång.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de kombinerar professionalism med mänsklighet. All kontakt har alltid varit lätta, raka och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Varmt tack för er insats, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Huddinge Trädgårdsskötsel.