Mina ord om den här verksamheten är enbart goda.
Jag vill lämna ett uppriktigt tack till er alla. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och respekterad, väl omhändertagen. All kommunikation har varit tydlig och respektfull från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsskötsel Botkyrka.
Det framgår tydligt att teamet verkar med engagemang och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och höll ihop helheten. Jag kände mig mycket trygg i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De levererade enligt plan och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med hjärta. All kontakt har alltid varit lätta, raka och behagliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag känner stor tacksamhet och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Botkyrka Trädgårdsskötsel.