Jag upplever att firman är utmärkt, och har bara gott att säga.
Jag vill passa på att ge ett innerligt tack till er alla. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit föredömlig och varsam hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsplan Södertälje.
Det framgår tydligt att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med noggrannhet och integritet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig trygg från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Gång på gång levererar vi samma höga kvalitet.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en trygghet man inte ser varje dag. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Södertälje Trädgårdsplan.