Hittills är min bild av detta företag bara gynnsam.
Jag vill framföra ett innerligt tack till teamet. Redan från första samtalet kände jag mig bemött och lyssnad på, väl omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och ödmjuk hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsmästare Täby.
Det framgår tydligt att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med precision och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De väntade inte utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De stod för sina ord och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Vid varje leverans samma höga kvalitet.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de balanserar professionalism med omtanke. All kontakt har alltid varit smidiga, raka och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och känslan av kvalitet stannar kvar.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en stabilitet som märks. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Täby Trädgårdsmästare.