Allt jag har att säga om detta företag är gott.
Jag vill skicka ett stort tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och respekterad, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit föredömlig och ödmjuk genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsmästare Nacka.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med varsamhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig helt trygg i varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De stod för sina ord och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Samma höga nivå på kvaliteten varje gång.
Jag värdesätter extra hur de matchar professionalism med mänsklighet. Dialogen har alltid varit lätta, klara och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och den positiva känslan sitter kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Nacka Trädgårdsmästare.