Allt jag vill säga om firman är positivt.
Jag vill skicka ett stort och varmt tack till företaget. Redan från starten kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit rak och ödmjuk hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsdesign Botkyrka.
Det syns att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och pålitliga. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig helt trygg från start till mål, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både relationer och utfall. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Genomgående hög kvalitet i varje uppdrag.
Jag värdesätter framför allt hur de kombinerar yrkesskicklighet med hjärta. All kontakt har alltid varit enkla, raka och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
Sammanfattningsvis: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Varmt tack för er insats, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Botkyrka Trädgårdsdesign.