Jag har bara positiva erfarenheter av firman.
Jag vill lämna mitt största tack till teamet. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit rak och ödmjuk genom hela processen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsarkitekt Haninge.
Det framgår tydligt att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med precision och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag blir verkligen glad över extra hur de kopplar ihop professionalism med hjärta. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och behagliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, en insats som imponerar och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Haninge Trädgårdsarkitekt.