Jag talar bara gott om företaget.
Jag vill skicka ett uppriktigt tack till er alla. Redan från första kontakten kände jag mig omhändertagen och respekterad, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit klar och varsam genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Trädgårdsanläggning Sollentuna.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De väntade inte utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn hela vägen, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både kunden och resultat. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Jämn och pålitlig kvalitet, gång på gång.
Jag uppskattar verkligen särskilt hur de balanserar proffsighet med mänsklighet. Dialogen har alltid varit enkla, klara och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Med ett ord: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Sollentuna Trädgårdsanläggning.