Jag kan ärligt säga att jag bara har positiva saker att säga om det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort tack till företaget. Redan från första stund kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit tydlig och varsam genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Plantering Stockholm.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj behandlas med noggrannhet och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, presenterade genomtänkta lösningar och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Jämn och pålitlig kvalitet, gång på gång.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de kopplar ihop proffsighet med hjärta. Kontakten har alltid varit lätta, raka och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet landade över förväntan, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, en insats som imponerar och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Stockholm Plantering.