Närhelst jag pratar om detta företag handlar det om lovord.
Jag vill lämna ett innerligt tack till teamet. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. Dialogen har varit rak och tillmötesgående hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rekond Timrå.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De väntade inte utan tog ledning när det behövdes, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma felfria kvalitet varje gång.
Jag uppskattar verkligen särskilt hur de förenar proffsighet med hjärta. Kontakten har alltid varit smidiga, tydliga och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och intrycket består.
Med ett ord: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Timrå Rekond.