Jag har bara positiva intryck av bolaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett riktigt stort tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig bemött och tagen på allvar, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit klar och respektfull från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rekond Junsele.
Det framgår tydligt att teamet verkar med engagemang och omsorg; varje detalj behandlas med varsamhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De infriade sina löften och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag värdesätter framför allt hur de väver samman yrkesskicklighet med mänsklighet. Dialogen har alltid varit lätta, klara och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Junsele Rekond.