Jag har uteslutande goda intryck av den här verksamheten.
Jag vill skicka ett stort och varmt tack till detta företag. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och respekterad, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och tillmötesgående från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Lastbilschaufför Sundsvall.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med varsamhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan tog egna initiativ, kom med kloka förslag och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn hela vägen, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De höll vad de lovade och la till precis det där extra som gör skillnad.
Kvaliteten är stabil och hög varje gång.
Jag blir verkligen glad över extra hur de förenar professionalism med hjärta. Samtalen har alltid varit lätta, klara och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, en insats som imponerar och en stabilitet som märks. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Sundsvall Lastbilschaufför.