Jag har enbart positiva erfarenheter av den här verksamheten.
Jag vill passa på att ge ett riktigt stort tack till teamet. Redan från första kontakten kände jag mig bemött och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit rak och varsam från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Lastbilschaufför Kramfors.
Det känns att teamet verkar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och pålitliga. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Kvaliteten håller samma nivå varje gång.
Jag blir verkligen glad över framför allt hur de balanserar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Med ett ord: ett fantastiskt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Kramfors Lastbilschaufför.