Jag har inget annat än lovord för bolaget.
Jag vill skicka ett riktigt stort tack till detta företag. Redan från första samtalet kände jag mig sedd och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Kontakten har varit klar och varsam genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Däckbyte Härnösand.
Det syns att teamet verkar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj behandlas med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och trygga i sitt hantverk. De väntade inte utan grep tag i frågorna, kom med värdefulla inspel och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig lugn hela vägen, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både relationer och leveranser. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid hög standard, varje gång.
Jag sätter stort värde på extra hur de väver samman professionalism med hjärta. Våra samtal har alltid varit enkla, klara och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet landade över förväntan, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en stabilitet som märks. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Härnösand Däckbyte.