Om den här verksamheten har jag inget dåligt att säga, bara positiva saker.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort och varmt tack till detta företag. Redan från första kontakten kände jag mig bemött och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Kontakten har varit tydlig och varsam genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Däckbyte Ånge.
Det märks att teamet jobbar med engagemang och omtanke; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, föreslog förbättringar och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig lugn i varje steg, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både relationer och utfall. De stod för sina ord och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Pålitligt hög kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på i synnerhet hur de kopplar ihop professionalism med mänsklighet. Samtalen har alltid varit enkla, tydliga och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Ånge Däckbyte.