Det är enbart positiva saker jag kan säga om det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka mitt största tack till företaget. Redan från starten kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Dialogen har varit rak och ödmjuk genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Bilverkstad Ånge.
Det känns att teamet verkar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med varsamhet och integritet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara framåtblickande och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både människor och utfall. De höll vad de lovade och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid lika bra resultat.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit smidiga, tydliga och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en stabilitet som märks. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Ånge Bilverkstad.