Jag vill bara lyfta fram hur positivt företaget är.
Jag vill lämna ett innerligt tack till hela gänget. Redan från första stund kände jag mig sedd och hörd, genuint omhändertagen. Kontakten har varit tydlig och tillmötesgående genom hela processen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Biltvätt Sundsvall.
Det känns att teamet jobbar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med varsamhet och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig mycket trygg under hela arbetet, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De infriade sina löften och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Stadigt hög kvalitet, om och om igen.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de kombinerar professionalism med omtanke. Samtalen har alltid varit enkla, tydliga och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Sundsvall Biltvätt.