Jag är mycket belåten och säger bara gott om företaget.
Jag vill lämna ett varmt tack till företaget. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och ödmjuk hela vägen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Bilservice Timrå.
Det syns att teamet verkar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både människor och kvalitet. De infriade sina löften och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid lika säker kvalitet.
Jag uppskattar i synnerhet hur de balanserar proffsighet med omtanke. Samtalen har alltid varit enkla, tydliga och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
Sammanfattningsvis: ett fantastiskt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Timrå Bilservice.