Jag hittar ingenting att anmärka på, bara lovord för bolaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till detta företag. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och respekterad, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit proffsig och respektfull genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Bilservice Sundsvall.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj behandlas med varsamhet och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, föreslog förbättringar och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig lugn från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både kunden och resultat. De levererade enligt plan och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Kvaliteten är konsekvent hög, varje gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de kombinerar proffsighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit enkla, tydliga och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem varmt till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för den fina insatsen, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Sundsvall Bilservice.