Jag har enbart bra omdömen att framföra om detta företag.
Jag vill framföra ett stort tack till företaget. Redan från första stund kände jag mig bemött och respekterad, väl omhändertagen. All kommunikation har varit föredömlig och respektfull hela vägen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för ACservice Kramfors.
Det känns att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj har behandlats med precision och ansvar. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig helt trygg från start till mål, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Jämn hög kvalitet, varenda gång.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de matchar proffsighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit smidiga, raka och trevliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett bemötande som gör skillnad, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Kramfors ACservice.